Noor's blogg ♥

Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Noor

Av Noor - 17 september 2012 16:50

Hej!
Jag heter Noor och är en 12-årig tjej från Sverige. Jag bor med min mamma, pappa och mina tre systrar i en liten stad (i Sverige). Dom ända som jag älskar lika mycket som min familj är 1D. (Kommer göra ett inlägg i morgon där jag visar alla 1D saker jag har). Jag har haft en blogg innan, enkatt hette den och sen tog jag bort den och gjorde denna. Här kommer jag skriva om One Direction, min vardag, kompisar, shopping, ja, you name it. Så jag hoppas ni tycker det är kul att läsa...
//Noor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noor - 17 september 2012 20:10

Jeans: Kappahl T-shirt: Nån webbutik Har precis gjort franskläxan. Jag har bilderna på mina 1D saker här på min mobil, men jag vill typ "redigera" bilderna först ;-) ...

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som älskar 1D. Jag skriver om min vardag och 1D ;) Sååå jag hoppas du gillar min blogg! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv




Ovido - Quiz & Flashcards